En andra chans

Varmt välkomna till min blogg! jag påbörjade denna blogg för ungefär åtta ,månader sen, med rubriken `"välkommen till min nya blogg" Ungefär där försvann alla ideér och all lust att skriva. Det var meningen att jag skulle skriva om min pågående graviditet med allt vad det innebär...men ne. Nu sitter jag här...har gått över tiden tre dagar och känner mig som en stor val. Jag har skrubbat varenda yta av huset (nästan) Tvättat alla kläder...förberett allting så att vårat hem ska vara fint och färdigt till vår nya familjemedlem bestämmer sig för att titta ut.Summan av det hela är egentligen att jag inte har något att göra..så jag bestämde mig för att ge bloggandet en andra chans...vi får se om det blir fler inlägg, eller om det helt enkelt blir så att jag kommer ha fullt upp med amning bajsblöjor och spyor sen.

Vi får se.

Dagens låt: Dreams med The Cranberries

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0